Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsinin Aparatı, Maliyyə və təminat şöbəsi, Maliyyə-mühasibat sektoru, şöbə müdirinin müavini - sektor müdiri


Əlaqə məlumatları
Dövlət orqanı Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi
Struktur bölmə Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsinin Aparatı, Maliyyə və təminat şöbəsi, Maliyyə-mühasibat sektoru
Vakant inzibati vəzifənin adı və vakansiya sayı şöbə müdirinin müavini - sektor müdiri (1 yer)
Vakant inzibati vəzifənin təsnifatı 4
Aylıq vəzifə maaşı 1270
Qulluq funksiyaları
  • Komitənin maliyyə-mühasibat fəaliyyətinin həyata keçirilməsi , Komitənin mərkəzi aparatının , Komitə tərəfindən həyata keçirilən layihələr üzrə tədbirlərin və tabeliyində olan qurumların maliyyələşdirilməsinin təşkil edilməsi və aparılması;
  • Komitənin və onun tabeliyindəki qurumların büdcə layihələrinin hazırlanması , büdcə vəsaitlərinin xərclərinin , həmçinin  büdcədənkənar vəsaitlərin gəlir və xərclərinin hesablanmasının təmin edilməsi;
  • Dövlət büdcəsində təsdiq olunmuş göstəricilərə uyğun olaraq xərc smetalarının müvafiq qaydada tərtib edilməsi və icra edilməsi;
  • Təsdiq olunmuş xərclər smetalarına uyğun olaraq Komitənin aparatının , Komitə tərəfindən həyata keçirilən layihələr üzrə tədbirlərin və tabeliyində olan qurumların maliyyələşdirilməsi məqsədi ilə büdcə vəsaitinin açılması üçün Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyinə sifarişlərin hazırlanması;
  • Komitənin mühasibat uçotunun təşkili və aparılması,  maliyyə-mühasibat  hesabatlarının hazırlanması və müvafiq orqanlara təqdim edilməsi; 
  • Komitə üzrə xəzinə və bank  əməliyyatlarının aparılması üçün lazım olan sənədlərin hazırlanması , təşkili və icrasının  təmin olunması;
  • Həyata keçirilmiş xəzinə və bank əməliyyatları haqqında mütəmadi məlumatların hazırlanması;  
  • Debitor və kreditor borclara dair üzləşdirmə aktlarının tərtib edilməsi;  
  • Komitənin mərkəzi aparatının strukturu və ştat cədvəlinin hazırlanması və Maliyyə Nazirliyi ilə razılaşdırılmasının təmin edilməsi;
  • Əmək haqqının qanunvericiliyə müvafiq olaraq hesablanması və ödənilməsinin təmin edilməsi; 
  • Mühasibat məlumatlarının, ilkin uçot sənədlərinin, mühasibat uçotu reyestrlərinin və digər uçot sənədlərinin məzmununun məxfiliyinin qorunması; 
  • Qanunvericiliklə məyyən edilmiş qaydada Komitənin aktivlərinin və öhdəliklərinin inventarizasiyasının aparılmasının təmin edilməsi; 
  • Əsas vəsaitlərin inventarlaşdırılmasının aparılmasının təşkil edilməsi; 
  • Mühasibat uçotu əməliyyatlarına hesablar üzrə mühasibat yazılışlarının verilməsi və Baş kitabın aparılması; 
  • Statistika, vergi, maliyyə və s. hesabatların düzgün hazırlanması və vaxtında aidiyyəti orqanlara təqdim edilməsi; 
  • Əsas vəsaitlər, azqiymətli və tez köhnələn əşyaların uçotunun vaxtında aparılması və hərəkətinə nəzarət edilməsi; 
  • Komitənin maliyyə , mühasibat və təsərrüfat fəaliyyətləri üzrə  aylıq, rüblük və illik  hesabatlarının hazırlanması;
  • Komitənin balansında olan əmlakın mövcud vəziyyətinin uçotuna nəzarət edilməsi və müəyyən olunmuş qaydada silinməsinin təşkil edilməsi;
  • Elektron sənəd dövriyyəsinə aid olan hesabatların elektron formada hazırlanıb göndərilməsinin təmin edilməsi;  
  • Komitədə mal və materialların (işlərin və xidmətlərin), əsas vəsaitlərin, inventarların və avadanlıqların satın alınmasının təşkil edilməsi və aidiyyatı təşkilatlarla müqavilələrin bağlanmasının təmin edilməsi; 
  • Komitənin maliyyə-mühasibat fəaliyyətinə aid olan əmr, sərəncam və digər hüquqi xarakterli sənədlərin layihəsinin hazırlanması;
  • Komitənin Kollegiyasında müzakirə olunacaq məsələlərlə bağlı zəruri məlumatların hazırlanması;
  • Daxil olan məktub, ərizə, təklif və şikayətlərin araşdırılması və cavablandırılması; 
  • Vəzifəsi üzrə şöbə müdiri tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi. 
Vakant inzibati vəzifənin tutulması şərtləri
  • Təhsil tələbləri: iqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas istiqamətləri üzrə ali təhsil
  • Staj tələbi: 5 il dövlət qulluğu stajı və yaxud 7 il ümumi iş stajı
  • Kompyuter tələbləri: MS Windows, MS Office, Internet və s.(yüksək səviyyədə)
  • Xarici dil bilikləri: Rus dili-B2;
Müsahibə elanının tarixi 02.06.2020 09:00
Sənədlərin qəbulu üçün müəyyən edilmiş son müddət 02.07.2020 23:00

Ümumi müsahibədə iştirak etmək üçün sənədlərin qəbulu 2 iyun 2020-ci il tarixdən 2 iyul 2020-ci il tarixi saat 18:00-dək Dövlət qulluğu üzrə müraciət Forması vasitəsilə Mərkəzə təqdim edilməlidir.

Ümumi müsahibədə aşağıdakı şəxslər iştirak edə bilərlər:

Vakant vəzifəni təqdim etmiş dövlət orqanında və ya digər dövlət orqanında inzibati vəzifələrdə qulluq keçən və inzibati vəzifələrin təsnifatına uyğun ixtisas dərəcəsi olan dövlət qulluqçuları, habelə azı 5 il qulluq stajı olan və dövlət orqanında inzibatı vəzifələrdə çalışmış şəxslər

Bu şəxslər ümumi müsahibədə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədlərin skan olunmuş variantını onlayn qeydiyyat zamanı müraciət formasına əlavə etməlidir:

Dövlət orqanında inzibati vəzifələrdə çalışan dövlət qulluqçuları
  • ali təhsil haqqında sənədin surəti;
  • əmək kitabçasının surəti;
  • ixtisas dərəcəsini təsdiq edən sənədin surəti (əgər əmək kitabçasında qeyd edilməyibsə).

Azı 5 il dövlət qulluğunda inzibati vəzifələrdə çalışmış şəxslər

  • ali təhsil haqqında sənədin surəti;
  • əmək kitabçasının surəti;
  • ixtisas dərəcəsini təsdiq edən sənədin surəti (olduğu təqdirdə).

Qeydlər:

  • Müsahibədə barəsində müsahibə elan edilən vəzifənin təsnifatından ən çoxu iki təsnifat aşağı inzibati vəzifələrdə qulluq keçən dövlət qulluqçuları, habelə ən çoxu iki təsnifat aşağı inzibati vəzifələrdə qulluq keçmiş şəxslər iştirak edə bilərlər.
  • Əmək kitabçasının surəti notarial qaydada və ya şəxs işlədiyi halda şəxsin hazırda işlədiyi təşkilat tərəfindən, ixtisas dərəcəsini təsdiq edən sənədin (olduğu təqdirdə) surəti isə dövlət orqanı tərəfindən təsdiq edilməlidir.
  • "Dövlət qulluğu haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 29.5-ci maddəsinin ikinci hissəsinə əsasən barələrində intizam tənbehi tətbiq edilmiş dövlət qulluqçuları bir il ərzində müsahibəyə buraxılmırlar.
  • 1993-cü ildən sonrakı dövrlərdə xarici dövlətlərin təhsil müəssisələri tərəfindən verilmiş ali təhsil haqqında sənədlər “Xarici dövlətlərin ali təhsil sahəsində ixtisaslarının tanınması və ekvivalentliyinin müəyyən edilməsi (nostrifikasiyası) Qaydaları”na uyğun olaraq Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi tərəfindən müvafiq şəhadətnamə ilə təsdiq edilməlidir.
  • Namizəd müəyyən edilmiş şərtlərə cavab vermədikdə, habelə onun tərəfindən təqdim edilmiş məlumat və sənədlərdə bilərəkdən yanlış məlumatlar verilməsi aşkar edildiyi halda, namizədin müsahibədə əldə etdiyi nəticələr etibarsız hesab edilir.
  • "Dövlət qulluğu haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 29.2-ci maddəsinə əsasən, yerli icra hakimiyyəti orqanlarının aparatlarında və inzibati ərazi dairələri üzrə nümayəndəliklərində 14 may 2008-ci il tarixindən sonra dövlət qulluğuna qəbul edilmiş şəxslər ümumi müsahibədə iştirak hüququna malik deyillər.
Xarici dil bilik səviyyəsi Açıqlama
A1
  • gündəlik həyatda yaranan ehtiyacları ödəmək üçün lazımi əsas ifadələri başa düşür və istifadə edir
  • özünü və başqalarını təqdim etməyi bacarır, şəxsi məlumatları əldə etmək məqsədi ilə müəyyən suallar verə bilir və bu kimi sualları cavablandıra bilir
  • yavaş və aydın formada danışan bir şəxslə ünsiyyət qura və ona kömək edə bilər
A2
  • gündəlik həyatla əlaqəli olan əsas cümlələri və tez-tez istifadə olunan ifadələri(şəxsi və ailə üzvləri ilə bağlı olan əsas məlumatları, alış-veriş, yaşayış yeri, iş və s) başa düşür
  • ailə və gündəlik işlərlə bağlı informasiya mübadiləsini özündə əks etdirən sadə məsələlər ətrafında ünsiyyət qura bilir
  • özü, ailə üzvləri və digər yaxınları haqqında sadə formada danışa bilir, gündəlik həyatın əsas aspektlərini təsvir edə bilir
B1
  • iş və məktəb mühitində, asudə vaxtlarında mütəmadi olaraq qarşılaşdığı müxtəlif mövzuların əsas məqamlarını başa düşür
  • müvafiq dildən istifadə etdiyi ölkədə qaldığı müddətdə qarşılaşdığı müxtəlif vəziyyətlərin öhdəsindən gələ bilir
  • şəxsi maraq dairəsi və oxşar mövzularla əlaqəli sadə mətnlər hazırlaya bilir
  • müxtəlif sahələr üzrə təcrübəsini, xəyallarını, ümidlərini, ambisiyalarını və hadisələri təsvir edə bilir, gələcəyə dair fikir və planları haqqında qısa arayış verə bilir
B2
  • İxtisaslaşdığı sahə ilə bağlı texniki məsələləri də özündə əks etdirən konkret və mücərrəd mövzularla əlaqəli əsas mətnlərin məğzini başa düşür
  • Əcnəbi ilə heç bir çətinlik çəkmədən səlis və sərbəst ünsiyyət qura bilir
  • müxtəlif mövzular üzrə aydın və əhatəli mətnlər hazırlaya,aktual məsələlər, müxtəlif yanaşmaların üstünlükləri və mənfi cəhətləri haqqında fikir bildirə bilir
C1
  • müxtəlif mövzularda genişhəcimli və mürəkkəb mətnləri başa düşür
  • lüğətdən istifadə etmədən öz fikirlərinisərbəst və birbaşa ifadə edə bilir
  • sosial, akademik və peşəkar məqsədlər üçün müvafiq dildən çevik və effektiv istifadə edə bilir
  • mürəkkəb mövzularla bağlı aydın, yaxşı strukturlaşdırılmış və əhatəli mətn hazırlaya bilir
C2
  • dinlədiyi və oxuduğu hər şeyi praktik olaraq asan şəkildə başa düşür
  • müxtəlif yazılı və şifahi mənbələrdən əldə etdiyi məlumatları ümumiləşdirə bilir, müxtəlif arqument və hesabatları tutarlı təqdimat formasında hazırlaya bilir
  • özünü sərbəst və tam şəkildə ifadə edə bilir, ünsiyyət zamanı sözləri müxtəlif məna çalarları üzrə fərqləndirə bilir

Müsahibə namizədin bilik səviyyəsini, peşə hazırlığını, ümumi dünyagörüşünü və vakant vəzifə üçün zəruri olan keyfiyyətlərini yoxlamaqla vəzifəyə uyğunluğunu müəyyən etmək məqsədi daşıyır. Müsahibədə hər bir meyar üzrə namizədə minimum 2, maksimum 5 bal verilir. Müsahibənin yekun nəticələri üzrə namizəd maksimum 20 bal toplaya bilər. Keçid balı 16-dır. Müsahibədə namizədin ixtisas dərəcəsi, vəzifənin tələblərinə uyğun olaraq təkrar hazırlıq keçməsi və ixtisasının artırılması da nəzərə alınacaq.

Namizədlər müsahibələrin keçirilmə vaxtı və yeri haqqında məlumatları sənəd qəbulu başa çatdıqdan sonra Mərkəzin www.dim.gov.az internet portalında yerləşdiriləcək müsahibələrin keçirilməsi qrafikindən əldə etməlidirlər.

Müsahibəyə və qulluq funksiyalarına dair ətraflı məlumat almaq üçün Mərkəzin www.dim.gov.az internet portalına müraciət edilə bilər.

Əlaqə telefonları: Azərbaycan Respublikasının Dövlət İmtahan Mərkəzi, Dövlət qulluğu məsələləri şöbəsi, (012) 465 87 93/94/97 (daxili: 119, 123, 130)